DOSTAWA I WYSYŁKA w sklepie internetowym MediCoStore

Płatność i dostawa

Sprzedawca oferuje następujące metody płatności oraz dostawy zamówionego towaru, z zachowaniem aktualnych przepisów prawa konsumenckiego i handlowego.

1. Metody dostawy

Klient ma możliwość wyboru preferowanej metody dostawy podczas składania zamówienia na stronie internetowej sklepu. Dostępne opcje dostawy mogą obejmować:

  • przesyłkę kurierską,
  • paczkomaty,
  • odbiór osobisty (jeśli dostępny).

Koszt dostawy jest obliczany automatycznie w trakcie składania zamówienia i może się różnić w zależności od kraju dostawy, gabarytu, wagi lub innych specyfikacji zamówionego towaru. Klient jest informowany o całkowitych kosztach dostawy przed finalizacją zamówienia. Dostawa towaru do Klienta jest odpłatna, chyba że umowa sprzedaży stanowi inaczej lub jeśli Sklep oferuje bezpłatną dostawę w ramach promocji.

2. Metody płatności

Klient może opłacić zamówienie w jeden z poniższych sposobów:

Przelew bankowy – Klient może dokonać płatności przelewem na wskazany numer konta: ING Bank 59 1050 1298 1000 0097 6834 6828. Klient jest zobowiązany do dokonania przelewu w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania wiadomości potwierdzającej przyjęcie zamówienia przez Sprzedawcę. W przypadku braku wpłaty we wskazanym terminie zamówienie zostanie anulowane.

Zewnętrzny system płatności online (imoje) – Klient może dokonać płatności online poprzez system imoje, obsługiwany przez ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach. System płatności umożliwia bezpieczne i szybkie transakcje kartą płatniczą lub szybkim przelewem internetowym.

Płatność przy odbiorze (gotówką) – W przypadku wyboru tej opcji Klient dokonuje zapłaty bezpośrednio przy odbiorze zamówionego towaru. Płatność ta jest możliwa tylko przy odbiorze osobistym lub u wybranych dostawców, jeśli taka opcja jest dostępna.

Inne systemy płatności – Jeśli dostępne, Sprzedawca może oferować dodatkowe systemy płatności, o czym Klient będzie informowany w procesie składania zamówienia.

3. Dokumentacja sprzedaży

Sprzedawca dokumentuje sprzedaż wystawiając fakturę VAT, która zostanie przesłana na adres e-mail Klienta podany w formularzu zamówienia. Na prośbę Klienta możliwe jest również wystawienie paragonu fiskalnego.

4. Warunki dostawy i terminy realizacji

Towary są wysyłane w terminie podanym w opisie produktu lub w regulaminie sklepu, zwykle w ciągu 1-3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty, chyba że wybrano opcję płatności przy odbiorze.

Klient jest na bieżąco informowany o statusie zamówienia, a po wysyłce otrzymuje numer śledzenia przesyłki (jeśli dotyczy), umożliwiający monitorowanie jej statusu.

5. Brak odbioru przesyłki i koszty zwrotu

W przypadku nieodebrania przesyłki przez Klienta i konieczności zwrotu towaru do Sprzedawcy, Klient może zostać obciążony kosztami zwrotu przesyłki. Szczegóły dotyczące obciążenia kosztami zwrotu są określone w regulaminie sklepu oraz zgodne z obowiązującymi przepisami prawa konsumenckiego.

6. Prawo do odstąpienia od umowy

Klientom będącym konsumentami oraz przedsiębiorcom dokonującym zakupów niezwiązanych bezpośrednio z ich działalnością zawodową przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa w terminie 14 dni, bez podania przyczyny, zgodnie z ustawą o prawach konsumenta. Szczegółowe warunki odstąpienia od umowy znajdują się w regulaminie sklepu.


 

Sprzedawca zobowiązuje się do realizacji dostaw i przyjmowania płatności zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zapewniając Klientom dostęp do wszelkich niezbędnych informacji dotyczących płatności i dostawy na etapie składania zamówienia.

Mój wózek
Lista życzeń
Ostatnio oglądane
Porównaj produkty (0 Produkty)
Porównaj produkt
Porównaj produkt
Porównaj produkt
Porównaj produkt
Kategorie