REGULAMIN sklepu internetowego MediCoStore

Regulamin sklepu internetowego MediCoStore

Niniejszy regulamin dostępny jest pod adresem www.medicostore.pl
Zawiera ogólne zasady i warunki dotyczące umów sprzedaży za pośrednictwem sklepu internetowego. Administratorem danych osobowych jest firma MediCos Paulina Kot, wpisana w Centralną Ewidencję i Informację o Działaności Gospodarczej, prowadzoną pod adresem – ul.Tarnogórska 19, 42-677 Szałsza k/Gliwic.
NIP: 969-164-60-79, REGON: 388758377, tel.: +48 791 178 713,
e-mail: sklep@medicostore.pl, zwana Sprzedawcą.

Spis treści:
1. Definicje
2. Informacje ogólne
3. Korzystanie ze sklepu internetowego
4. Zakładanie konta w sklepie
5. Zasady składania zamówień
6. Płatność i dostawa
7. Wykonanie umowy sprzedaży
8. Formularz kontaktowy
9. Reklamacja i gwarancja
10. Odstąpienie od umowy
11. Zasady dropshipping
12. Dane osobowe w sklepie internetowym
13. Postanowienia końcowe

1. Definicje

Sprzedawca – Paulina Kot, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą MediCos Paulina Kot, wpisaną w Centralną Ewidencję i Informację o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez Ministra właściwego d.s. gospodarki., posiadająca adres miejsca wykonywania działalności przy ul. Tarnogórska 19, 42-677 Szałsza, NIP: 9691646079, REGON: 388758377, tel.: +48 791 178 713, e-mail: sklep@medicostore.pl.
Klient – osoba fizyczna, która zawarła lub zamierza zawrzeć umowę sprzedaży ze Sprzedawcą.

Przedsiębiorca na prawach Konsumenta – Klient będący osobą fizyczną zawierającą Umowę sprzedaży bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści Umowy sprzedaży wynika, że nie posiada ona dla tego Przedsiębiorcy zawodowego charakteru, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Konto klienta – indywidualny panel dla Klienta, w którym są gromadzone dane podane przez Klienta oraz informację, o złożonych przez Niego zamówieniach.
Administrator danych osobowych – Sprzedawca.
Dzień roboczy – od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Czas realizacji zamówienia – czas od chwili potwierdzenia zamówienia do momentu dostarczenia zamówionego towaru.
Czas dostawy – czas między przekazaniem zamówienia Przewoźnikowi, a jego wydaniem Klientowi.
Formularz kontaktowy – formularz dostępny w sklepie internetowym umożliwiający Klientom kontakt ze Sprzedawcą.
Formularz rejestracji – formularz dostępny w sklepie internetowym umożliwiający utworzenie konta Klienta.
Hasło – ciąg znaków, które są wybierane przez Klienta podczas rejestracji.
Formularz zamówienia – formularz dostępny w sklepie internetowym umożliwiający złożenie zamówienia oraz zawarcie umowy sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności. Koszyk – element, w którym widoczne są wybrane przez Klienta towary do zakupu. Towar – dostępny w sklepie internetowym, będący przedmiotem umowy sprzedaży zawieranej pomiędzy Klientem a Sprzedawcą.
Umowa sprzedaży – oznacza umowę sprzedaży towaru zawartą na odległość pomiędzy Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem sklepu internetowego.
Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta bez jednoczesnej fizycznej obecności stron. Usługa elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na rzecz Klienta za pośrednictwem sklepu internetowego.
Zamówienie – złożone przy użyciu formularza zamówienia dostępnego na stronie sklepu. Dropshipping – model sprzedaży internetowej, która polega na przeniesieniu procesu wysyłki na hurtownie lub producentów, którzy w imieniu Sprzedawcy wysyłają zamówiony towar do Klienta.
Sklep internetowy – strona internetowa dostępna pod adresem www.medicostore.pl. Regulamin – niniejszy regulamin sklepu.

2. Informacje ogólne

Informacje dotyczące warunków gromadzenia i przetwarzania danych osobowych zostały wskazane w polityce prywatności na stronie internetowej sklepu.
Klient zobowiązany jest do korzystanie ze sklepu internetowego zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz postanowieniami regulaminu, mając w na uwadze prawa autorskie Sprzedawcy oraz osób trzecich.
Promocje w sklepie nie podlegają łączeniu, chyba że jest to dozwolone przez regulamin danej promocji.
Formularze zgody, dotyczące danych osobowych Klientów, dostępne są na stronie sklepu. Klienci mogą na bieżąco aktualizować, modyfikować oraz wycofać zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych, które zostały udostępnione Sprzedawcy. Klient wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie Jego danych osobowych przez Sprzedawcę poprzez złożenie zamówienia na stronie internetowej sklepu. Podane dane osobowe mogą być przekazane innemu podmiotowi, tylko i wyłącznie w celu realizacji i finalizacji złożonego zamówienia.
Sprzedawca informuje, że korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną, ma charakter publiczny oraz może wiązać się z pewnymi zagrożeniami.

3. Korzystanie ze sklepu internetowego

Kontakt ze Sprzedawcą:
-telefoniczny, pod numerem +48 791 178 713, w godzinach od 9:00 do 15:00
-drogą elektroniczną, przez wysłanie wiadomości e-mail na adres: sklep@medicostore.pl
Zakupy w sklepie internetowym są możliwe tylko i wyłącznie po założeniu konta Klienta. Sprzedaż towarów odbywa się na podstawie złożonego zamówienia przez zalogowanego Klienta.
Ceny towarów podane są w polskich złotych i zawierają podatek VAT.
Nie zawierają informacji o cenach dostaw, ani kosztów z nimi związanych. Zgodnie z zwarciem umowy sprzedaży klient zobowiązany jest ponieść koszty dostawy wraz z podatkami, które zawarte są w formularzu zamówienia w sklepie internetowym.
Za autentyczność oraz kompletność danych pozostawionych w sklepie, które zostały wprowadzone w formularzach odpowiada sam Klient. W sklepie internetowym konto Klienta, formularz rejestracji, formularz kontaktowy oraz formularz zamówienia są usługami nieodpłatnymi. Reklamacja dotycząca tych usług, które związane są z działaniem sklepu internetowego (wyłączając tryb reklamacji towaru) można zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej przedstawiając opis zaistniałego problemu.
Sprzedawca ma 14 dni kalendarzowych na zajęcie stanowiska.
O wszelkich przerwach w świadczeniu powyższych usług, Sprzedawca informuje bezpośrednio na stronie sklepu.

4. Zakładanie konta w sklepie

Aby założyć konto Klienta, należy wypełnić formularz rejestracji. W celu utworzenia konta Klienta, należy wejść w zakładkę „Zarejestruj się”, następnie podać dane w formularzu. Świadczona usługa jest bezpłatna oraz jest na czas nieokreślony, wymogiem dokonania rejestracji i założenia konta jest zaakceptowanie treści niniejszego regulaminu oraz przetwarzanych danych osobowych.
Po przesłaniu wypełnionego formularza, Klient otrzymuje na podany wcześniej e-mail potwierdzenie dokonania rejestracji przez Sprzedawcę.
Po zalogowaniu się na swoje konto Klient ma możliwość edycji wprowadzonych przez siebie danych, sprawdzenia statusu zamówienia oraz wglądu do historii zamówień.

5. Zasady składania zamówień

Zamówienia za pośrednictwem sklepu można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Zamówienie składamy przez wypełnienie formularza zamówienia.
Klient ma możliwość zapoznania się z regulaminem oraz polityką prywatności jeszcze przed podjęciem decyzji o zawarciu umowy. Zamówienie towaru następuje poprzez kliknięcie przycisku zatwierdzającego zakup potwierdzającego zapłatę ceny.
Klient, który założy konto Klienta, po zalogowaniu się, ma możliwość sprawdzenia statusu dokonanych zamówień. W przypadku braku towaru w magazynie lub wydłużonego czasu realizacji zamówienia, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem w celu przekazania informacji o możliwym najkrótszym terminie realizacji. W przypadku, gdy Klient nie zaakceptuje przedstawionej propozycji, Sprzedawca zwróci dokonaną płatność na rzecz zamówienia w terminie 7 dni roboczych, a umowa będzie uznana za nieważną.

6. Płatność i dostawa

Sprzedawca umożliwia następujące metody dostawy zamówienia towaru:
Klient może skorzystać z wybranej przez siebie metody dostawy na stronie internetowej po uprzednim wykonaniu przelewu na nr konta – ING Bank 59 1050 1298 1000 0097 6834 6828. Klient może zapłacić za zamówione towary poprzez zewnętrzny system płatności imoje, obsługiwany przez
ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach.
Sprzedawca dokumentuje sprzedaż zamówionego towaru fakturą VAT, która jest wysłana na adres e-mail Klienta podany w formularzu rejestracyjnym.
Jeśli Klient wybrał płatność przelewem na konto, jest On zobowiązany do dokonania płatności w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania wiadomości potwierdzającej przyjęcie zamówienia przez Sprzedawcę. W przypadku kiedy Klient nie dokona płatności w wyznaczonym terminie, zamówienie zostanie anulowane.
W przypadku wyboru przez Klienta płatności gotówką, jest On zobowiązany do dokonania zapłaty bezpośrednio na miejscu przy odbiorze zamówionego towaru.
Dostawa towaru do Klienta jest odpłatna, chyba że umowa sprzedaży mówi inaczej.
Koszt dostawy może się różnić w zależności od kraju, gabarytu lub wagi. Klient jest na bieżąco informowany o wysokości kosztów dostawy.

7. Wykonanie umowy sprzedaży

Zamówiony towar dostarczany jest Klientowi na adres wskazany w trakcie składania zamówienia. Warunkiem złożenia zamówienia jest posiadanie aktywnego konta e-mail. Sprzedawca nie bierze odpowiedzialności za źle zapakowany towar, który wysyłany jest z magazynu zewnętrznego w modelu dropshipping. Klient zostaje poinformowany o wydaniu towaru Kurierowi.
Czas realizacji zamówienia wynosi zazwyczaj od 1 do 3 dni roboczych, chyba że w opisie danego towaru jest podany inny termin. Czas dostawy towaru uzależniony jest od wybranego sposobu dostawy. Jeśli Klient wybrał płatność przelewem poprzez zewnętrzny system płatności, to początek terminu dostawy rozpoczyna się w momencie uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
Klient ma możliwość anulowania zamówienia, ale nie poźniej niż do chwili wysłania zamówienia przez Sprzedawcę. W przypadku wyjątkowych okoliczności lub braku możliwości realizacji zamówienia we wskazanym terminie, Sprzedawca zobowiązany jest skontaktować się z Klientem w celu ustalenia dalszego trybu postępowania oraz ustalenia nowego terminu dostawy. Po otrzymaniu przesyłki, Klient powinien ocenić czy paczka nie jest szkodzona oraz czy zawartość opakowania jest nienaruszona w obecności kuriera.

8. Formularz kontaktowy

Usługa świadczona drogą elektroniczna umożliwiająca przesłanie przez Użytkownika wiadomości elektronicznej za pośrednictwem formularza zamieszczonego na stronie internetowej lub za pośrednictwem e-mail – sklep@medicostore.pl
Aby przejść do formularza kontaktowego należy kliknąć w zakładkę „Kontakt”, podać „Tytuł zgłoszenia” oraz „Treść”, a następnie kliknąć przycisk „Wyślij”.

9. Reklamacja i gwarancja

Przedsiębiorcy dokonujący zakupów w celach związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą, ale niemających dla nich charakteru zawodowego, mają prawo do złożenia reklamacji na podstawie przepisów Kodeksu cywilnego dotyczących rękojmi. Procedura reklamacyjna obejmuje następujące kroki:

Reklamacja może zostać zgłoszona w formie pisemnej na adres: MediCos Paulina Kot, ul. Tarnogórska 19, 42-677 Szałsza, lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@medicostore.pl. W zgłoszeniu należy podać dane umożliwiające identyfikację zakupu (np. numer zamówienia, data zakupu), opis wady oraz żądanie reklamacyjne (np. naprawa, wymiana, obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy).

Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od dnia otrzymania zgłoszenia. W przypadku konieczności dostarczenia reklamowanego produktu do sklepu, termin rozpatrzenia reklamacji biegnie od dnia dostarczenia produktu.

W przypadku uznania reklamacji za zasadną, przedsiębiorca ma prawo do skorzystania z jednego z przysługujących mu uprawnień: naprawy towaru, wymiany na nowy, obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy. W przypadku odstąpienia od umowy zwrot środków nastąpi w terminie 14 dni od dnia uznania reklamacji za zasadną, na wskazany rachunek bankowy.

Koszty transportu towaru wynikające z uznania reklamacji za zasadną pokrywa sklep. W przeciwnym razie przedsiębiorca zostanie poinformowany o możliwości odbioru towaru na własny koszt. Powyższa procedura uwzględnia przepisy szczególne dla przedsiębiorców dokonujących zakupów, które nie mają charakteru zawodowego.

10. Odstąpienie od umowy

Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia Klientowi towaru wolnego od wad. Klient, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podania przyczyny. Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje od momentu objęcia w posiadanie zamówionego towaru przez Klienta. Klient może odstąpić od umowy, poprzez złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. W celu odstąpienia od umowy Konsument może skorzystać z formularza zwrotu, znajdującego się w formie załącznika na stronie sklepu oraz niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: sklep@medicostore.pl. Sprzedawca zwróci Klientowi otrzymane płatności na wskazany numer konta przez Kupującego. W zgłoszeniu należy podać imię, nazwisko, numer zamówienia oraz zdjęcia wadliwego towaru, wraz z żądaniem Klienta. Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona do 14 dni od jej otrzymania drogą mailową. Konsument ponosi wyłącznie bezpośrednie koszty transportu zwrotu towaru. Sprzedawca zwraca Klientowi wpłaconą należność w ciągu 7 dni, licząc od dnia pozytywnego rozpatrzenia reklamacji. Należność zostanie zwrócona na wskazany w zamówieniu przez Klienta numer konta. W przypadku produktów objętych wyprzedażą, Sprzedawca jak i Klient wyłącza odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady. Kupujący ma obowiązek zweryfikowania zakupionych Towarów w chwili ich odbioru.

11. Odstąpienie od umowy Przedsiębiorcy

W przypadku przedsiębiorców dokonujących zakupów w celach związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą, jednak gdy zakup ten nie ma dla przedsiębiorcy charakteru zawodowego wynikającego w szczególności z przedmiotu prowadzonej działalności gospodarczej, na podstawie przepisów ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.), przysługuje im prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.

Warunkiem skorzystania z prawa odstąpienia od umowy jest:

  1. Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.
  2. Zwrot towaru w stanie nienaruszonym, w pełni kompletnym, wraz z pełnym wyposażeniem oraz dokumentacją, jeżeli była dostarczona.
  3. Pokrycie przez przedsiębiorcę kosztów zwrotu towaru, o ile towar nie może zostać odesłany w zwykłym trybie pocztowym.

Zwrotu należy dokonać na adres: MediCos Paulina Kot, ul. Tarnogórska 19, 42-677 Szałsza . Środki zostaną zwrócone na wskazany przez przedsiębiorcę rachunek bankowy w terminie 14 dni od otrzymania zwrotu towaru oraz oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

12. Zasady dropshippingu

Sprzedaż w sklepie internetowym odbywa się na zasadzie dropshippingu. Proces wysyłki zakupionego w sklepie internetowym towaru przeniesiony jest wtedy na hurtownie. Sprzedawca informuje o konieczności przekazania danych osobowych Klienta do dostawcy w celu realizacji złożonego zamówienia.

13. Dane osobowe w sklepie internetowym

Szczegółowe informację dotyczące danych osobowych, zamieszczone są w Polityce Prywatności. Sprzedawca oświadcza, że przestrzega wszelkich zasad ochrony danych osobowych. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, natomiast nie podanie wskazanych na stronie danych wyklucza zawarcie tejże umowy.

14. Postanowienia końcowe

Powyższy regulamin obowiązuje od dnia 1 stycznia 2023 roku. Wszystkie złożone zamówienia są akceptacją regulaminu, do którego Klienci mają ciągły dostęp na stronie internetowej sklepu www.medicostore.pl w zakładce Regulamin. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w regulaminie oraz zobowiązuje się poinformować Klienta o niniejszych zmianach drogą elektroniczną. Zmiany wchodzą w życie w terminie 7 dni kalendarzowych od zamieszczenia ich na stronie sklepu. Jeżeli Konsument nie akceptuje wprowadzonych zmian, jest on zobowiązany poinformować o tym fakcie Sprzedawcę w terminie 7 dni kalendarzowych, co spowoduje rozwiązanie umowy, w innym przypadku Sprzedawca uznaje, że zmiany zostały zaakceptowane. Zmiany w regulaminie nie mają wpływu na zamówienia w trakcie realizacji oraz już złożone.

Mój wózek
Lista życzeń
Ostatnio oglądane
Porównaj produkty (0 Produkty)
Porównaj produkt
Porównaj produkt
Porównaj produkt
Porównaj produkt
Kategorie